EsraKaraglTopu Arkadaslar nasil geçiyor artık ben zorluklari hissetmeye basladim gece uyurken yemek yiyince midem batıyor nefesim daralıyor gibi daha 2 buçuk ay var erken basladi sanki 😞
gizemadyman EsraKaraglTopu evden çıkmak istemiyorum yürüyemiyorum çok zorlaniyorum benim 31+3 haftalik
SaadetBayrak Bende çok zorlanıyırum iki adım atınca nefes nefeseyim gece zaten tuvalete kalkmaktan uyku yok sağa sola dönrken de mecbur uyanıyorum uykuya hasretim resmen çok acıkıyorum birde🤦🏻♀️
Serii Ben tuvalete hiç kalkmıyorum sabah 6 da kalkarsam o ama bende sağa sola dönemiyorım yatakta 😂 kendimi ayı gibi hissediyorum
Ummi 😅😐uykuu uyuyamiorm ne saga yatabliorm artik ne sola cok baski oluyo saga sola dönüm derken agridan inliyorum çatım cok agrio ayaga kalkarken felan 😂yuruyemiorm belime agrio grio agirlastim artik
Gezginmuallime Ben geceden sabaha 3 kere tuvalete kalkıyorum vücut ısım çok yüksek hep sıcak geliyor .nefesim daralıyor .dönerken yatakta 3 kerede anca dönüyorum .oturduğımda birinin kaldırması lazım karnım davul gibi benim ikiz ve daha da zorlanıyorum
ArzuGl Ben 28. Haftadayım akşamları çok geriliyorum biraz daha büyürse karnıma sığmayacak gibi geliyor. Sürekli yağ sürüyorum ama içten geriliyor sanki. Yatarken kalkarken yoruluyorum resmen, bütün bayram sıcaktan eve kapandım bugün biraz çıkayım dedim yorgunluktan öldüm. Artık doğuma kadar eskisi gibi gezemem bence.
Gurseda Gece boyu sürekli uyanip duruyorum sicaktan nefes alamıyorum su sicaklar bitse diye bakiyorum resmen kismetse kasimin ilk haftasi dogum😇