Merhaba ben epilepsi hastasıyım 2.5 yıldan beri lamıctal kullanıyorum günde 300 mg kullanıyorum nöbetlerim hafifledi artık sadece mide bulantım baş dönmem oluyo arada nerde olduğumu hatırlamıyorum bi de regl olucağım zaman nöbetlerim çok artıyo regl bittikten sonra 5 günde bir oluyorum hamile kalmak istiyorum başından böyle bir şey geçen yada bildiğiniz bir durum var mı ?