Ben 3 gün önce kan testi verdim ve doktorum bana hamıle olduğumu söyledi bugün 2 gündür adetim geçikiyor ama 3 gün önce verdiğim kanda. Betam 29.3 çıktı daha tekrar kan veeemediim adet öncesi olduğu için düşük çıkması normal mi kimyasal ya da dış gebelikle alakası var mıdır sizlerde de ilk başlarda böyle düşük çıktı mı Pazartesi tekrar kan vericemm ama beni bilgilendirir misiniz korkuyorum 🥺