Herkese merhaba. Benim son adet tarihim 21 ocak. Ben cok erken öğrendim hamile olduğumu 15 şubatta betam 29,4
17 şubatta 68,4
19 şubatta 182,65 çıktı ve doktorum artık kan vermeme gerek olmadığını söyledi. 28 inde kese için çağırdı. Suanda 4 hafta 2 günlük hamileyim ama betam bu haftaya göre çok düşük sanki cunku burada okuduğum başlıklarda kişilerin değerleri cok yuksek bu neyden kaynaklı olabilir? Artisim olumlu ilerliyor ama sanki betam hala düşük bu olumsuzlukları atamıyorum üstümden. 4+2 günlük hamile olan biri için bu durumu nasıl yorumlayacaksiniz bilmek istiyorum.