adaa09 Ben de 2 kere progestanı 1 kere prolutonu bıraktım lekelenmem olunca yine başladık 31. haftada hala kullanıyorum geçen gün baya pıhtı gibi kahverengi geldi. Kimi gebelikte oluyor kuzum bebeğin kesen iyiyse rahim ağzın iyiyse plasentada sorun yoksa yapacak bir şey yok. Dinlen ilaçları kullan bıraktıktan sonra lekelenme yaşarsan tekrar başlatır doktor ama umarım yaşamazsın insan psikolojikman yoruluyor bu durumdan geçmiş olsun🙏🏻