merhaba herkese..9+6 günlük hamileyim doktorum 3 ara 3 ana öğün besleniceksin dedi.fakat ben sabah 9 gibi kahvaltı yapıyorum 12 gibi bir meyve yiyorum saat 2,5 gibi yemek yiyip aksama bişey yiyemiyorum sadece yoğutla geçiştiriyorum oda 6 gibi.karnım aç olmuyor yiyemiyorum.oda yararlı olsun dye yiyorum sonra akşam 9 gibide süt ve kuru kayısı yiyp bitiriyorum.ama bu saydıklarımıda aç olduğum için yemiyorum.sizler neler yapıyorsunuz