Ebrbre 11+3′te bana da kız demişti doktorum bugün itibariyle 15+3′üm cinsiyetimiz aynı ama ne olacağı belli de olmuyor. Benimde hislerim kız diyor bende ters enerji yapar genellikle kız hissediyorsam erkek, erkek hissediyorsam kızım oldu. Önce hakkımızda hayırlısı sonra da gönlümüzün istediği olsun İnşallah. ☺