KaranimM1 diyetisyene gidiyorum ben. Protein ve sebze konusunda hiç kısıtlama yapmadı. Ama karbonhidratı tamamen kestik. Meyve bile sınırlı yiyorum. Hep deneyerek bulduk mesela bulgur denedim şekerim yüksek çıktı kestik, ekmek çeşitleri yine aynı şekilde