Mimii94 Büyük ihtimal enfeksiyonunuz var boll su için 3litre gibi. Geçmezse doktora gidin bence yoksa ilerleyebilir. Çok çektim enfeksiyondan
Mimii94 Aylin-boztas2319 hamileyken hiç gitmedim henüz 5haftalığım. Ama monurol veren doktorlar varmış tek dozluk ilaçtır çok iyi geliyor normalde. Enfeksiyonun çok mu az mı o tahlille anlaşılır doktora gitmen daha iyi olur ancak o söyler ilaç kullanıp kullanmayacağını