Alyabebekkkk Selam kızlar ben 2 aylık hamileyim yolculuk yapacagim otobüsle 10 saat kadar bi sakıncası var mı sizce,benim gibi olursa yolculuk yapan var mı?
Mrsbetull Alyabebekkkk bence yapmamalısın ilk üç ay ve son üç ay hiç bir doktor seyahati önermez hele 10saat çok riskli ⚠️ özel taşıtla en fazla 4saatlik yola izin verdi doktorum
Burc35 Alyabebekkkk Benim doktorum 3 ay yapma yolculuk dedi ama önceden bir kaybim var riskli gebelik olduğu için olabilir doktorunuza sormadan gitmeyin bence