Gercekten bir tek benmi boyleyim ben mi abartiyorum yoksa bendemi sorun var merak ediyorum ilk kizimda 4 haftalik ogrendim hamile oldugumu ve dolu dolu tam 9 ay dogum anina de k hic durmaksizin bir gun es gecmeksizin ilaclar serumlar kullanmama ragmen kustum midem bulanti midem yandi kramplar yasadim cok ama cook agri yasadim. Kusmaya bagli artik acliktan mide kramplari kasilmalari bunun sebep oldugu bebekte kasilmadan dolayi erken dogum riskleri yasadim. Ne prillam ne zofer ne serum hic biri tam ama tam anlami ile kesmedi psikolojik destek aldim kafanda bitir once kendine iyiyim mesaji ver dersleri aldim resmen ama maalesef 14 kilo verdim.
Simdi 2. Gebeligim ve daha 5+6 olmasina rağmen 2 haftadir sabah 5 de uyanip kusmaya basliyorum oglene kadar. Oglen biraz zorla uyuyup 2 saat sonra kalkiyorum kaldigimiz yerden dev kus kus kus icim disima cikiyor bisey yiyemiyorum dolayisi ile hep safradan sari sekilde artik kusuyorum buda yine midemin ve karnimin çok ama cok agrimasina sebebiyet veriyor. Bebegimin cisli bezini değiştirmeye mecalim yok hop kizimi oylece birakip kosuyorum tuvalete. Gercekten benmi abartiyorum niye hic gecmiyor bu kusma. Artik 1 haftadir gece gunduz o kadar cok basim agriyorki agliyorum surekli bi insan niye bu kadar cok kusad allahim isyan etmek istemiyorum ama cidden icim disima cikti mecazen de degil gercekten cikti 🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭