Aysila-1 Gebelik şekeri olan annişler arada bi kaçamak yapıyor musunuz ben artık çok yoruldum hiçbi şey yiyememekten heleki böyle bir dönemde. Diyete hep sadık mısınız
Watashiva3454 Aysila-1 valla saldım buaralar hafta ilerledkce faha cok iştah arttı. İnsülin kullanıorm ama
Aysila-1 Watashiva3454 değerleriniz nasıldı ben bir kaç kez açlık tokluk baktırdm bir kere yüksek çıktı sonrasında hep normaldi ama kendim hep dikkat ettim artık canıma tak ettii aylardır ne bi tatlı ne bi çikolata ne bi kızartma yiyemiyorum az kaldı bebiş için dayanıyorum ama bazen isyan ediyorum arrık😅
Watashiva3454 Aysila-1 ya çok garip bazen yükselior mesela benim kaçamakda makarna fln yesem . Ama bazen çok düşük çıkıor . Valla dengesiz. Ben normalde tatlı sevmem ama son haftaşar cok tatlı çekil canım anlamadm