0303 Merhaba herkese yarın doktor randevum var kızım beş günlük, ilk defa dışarı çıkıcaz, birazcık hastanede uzak.Ne yapıcam nasıl yapıcam yanıma ne alayım bilemedim🥺Ya yolda ağlarsa?lütfen bir kaç ipucu
Sjana 0303 kendi arabanızla mı gideceksiniz ? Zaten uyuyolar genellikle ama evden çıkmadan karnını doyurup altını temizlerseniz sorun olmaz ve pusette olacağı için sırtına ter bezi koymalısınız sizin içinde kolaylık olur hafifde bir sakinleştirici müzik açarsınız biz yiğenimde hep böyle yaptık
Guneyinannesi1 0303 ben aldiklarimi soyliyim sen pay çıkar 😃 Yedek kıyafet Islak mendil , bez ,biberon, mama ,süt sagma makinesi ,emzirme önlüğü, ağız mendili , selpak ,bebek pamuğu ,tarak ,emzik ,bepantol her şeyi alır koyarım çantama 😃
alcang 0303 yedek kıyafet, bez, ıslak mendil,alt açma örtüsü, emziriyorsanız ona göre emzirme önlüğü yoksa zaten çoğu yerde bebek bakım odaları var. Ağız bezi, kullanıyorsanız emzik
0303 Sjana yanıma süt de alayımml? Ilık olursa oda ısısında içermiki?Yani hastanede ısıtma fırsatım olmaz
bykarakan Guneyinannesi1 tarağı napıyon kız gezmede 😅😅 bir de uzun süreli çıkmıyorsan sütünü poşetlere koysan yükün azalır
Sjana 0303 termos varsa kaynar su alabilirsiniz yanınıza biz mamayı kaynar hazırlıyoduk evden çıkarken aradan zaman geçiyodu o da ılık oluyodu içiriyoduk uzun yolculuklarda bile öyle yaptık
Guneyinannesi1 0303 çok ihtiyaç oluyor aldiklarimin hepsinde kullanıyorum süt sagma makinesini her ihtimale karşı taşıyorum sadece bide termos alacağım ben küçük bazen mama veriyorum çok sıkıştığım anlarda ben aldiklarimi söyledim sen ihtiyaç olanı alırsın 😇
Cemrreedemirci Mutlaka alt bezi ıslak mendil alt açma örtüsü alın tarak falan gerekli olacağını sanmam. Doktor bezini açıp muayene ediyor hatta kaka yapmıştı bizimki doktor açınca mecbur temizledi şaşırmıştım nasıl da eli alışık 🤗 emzirme fırsatınız olmazsa yada covid dolayısıyla hemen çıkmak istiyorum derseniz biberona sütünüzü yada mamanizi koyun ağlarsa verirsiniz.
0303 Cemrreedemirci ben bebeğime hep süt veriyorum mamaya biberona alışsın istemiyorum, şimdi yol giderken mama versem birşey olmaz dimi bir seferlik
Guneyinannesi1 bykarakan ne bilim her şeyi hazır dursun nolcak zaten sırt çantasına hepsi sığıyor 😃 süt poşetine koyacak kadar süt olmuyor olsada acıkınca içiyor kalmıyor 😛 awm gibi yerlere gidince yada çok darda kalırsam mama veriyorum zaten onun haricinde mama kullanmıyorum 😄
Cemrreedemirci 0303 anne memesine çok yakın meme uçları var avent kullandım ben aylarca hiç red yaşamadım hem meme emdi hem mama. Böyle zor sıkışık durumlarda elinizde bulunması işinizi kolaylaştırır kendi sütünüzü sağıp da koyabilirsiniz illa mama olması gerekmez oda sıcaklığında 3 saat bozulmadan durur anne sütü 3 saatte size yeter diye düşünüyorum.
elf0 0303 emziryorsan emzirme çnlüğü al mutlaka benim elim ayapım olmuştu hiiiç korkma yanında ihtiyaçlarını karşılicaşın çanta da bulunsun içinde zaten herşey olur yedek kıyafet ıslak mendil ağız mendili bez vs bide acıkında olur da yer bulamazsan diye emzirme önlüğü aldın mı tamamdır hiç korkma tek çocuk o kadar rahat kiii hatta en rahatı küçük zamanları ben hep kanguruya takıp heerryereee gittim ama şimdi kızım 2 buçuk yaşında ve ikizlere hamileyim aşırı korkuyorum nasıl yapıcam bilmiyorum 🙈🙈