nilay1702 bende de hep o haftalarda rahatsız edici sancı oluyodu ama çok şiddetlendiği zaman muhakkak doktorunuza danışın ve çok da hareket etmeyin ben doktoru dinlemedim düşük tehlikesi var dedi ilaç kullandım bir süre ıstırahat edip sol tarafınıza uzanın öyle bebeğe daha çok kan gidiyormuş