Bugün bebeğim uyurken tırnaklarını keseyim dedim biranda nasıl oldu anlamadım etini kestim istemeden ağlayarak uyandı uzuntume bende ağladım kanadı biraz durdum kanı ama içim gitti hay Allah’ım çok dikkatli yapıyordum nasıl oldu anlamadım daha öncede kestim olmamisti ama şimdi korkuyorum kesmeye diğer eli kaldı tırnaklarını kesemedim başka çaresi varmı törpü kullanan varmı ne yapayım elektrikli torpuler veya normal torpuler işe yarar mı annelerin?