supermommm Kızlar ilk gebeliğim ve 39+1 olduk bugün böyle belimde Bi batma vaar bıçak sokar gibi böyle birden girip çıkıyor bilemedim doğum sancısı nasıl bişey olur diye ama yan taraflarımda biraz agrı var ama genelde ara ara bıçak gibi bişey sokuluyor
teletabi supermommm Nekadar sürede bir giriyor bu ağrı? Eğer düzenli aralıklar ile giriyorsa doğum sancısı olabilir. Haftanızda gelmiş 🙏🏻
teletabi supermommm sancı girdi çıktı süre tutun bir daha girdiği zamana kadar aradaki süre 10 dakika 15 dakika gibiyse ve düzenliyse hep aynıysa doktora gidin bi isterseniz sancı olabilir çünkü