Deletedmom9885 Daha dün öğrenmiş bir mercimek annesiyim, 2. Çocuğum olacak inşallah :) ilk çocukta da uygulamayı kullandığından hemen geldim, acaba başka gelen var mı bebeği mercimekken? :)
Yildizparlak Deletedmom9885 merhaba hayirli olsun bende adet tarihime göre bugün 6+2 oldum keseyi gordunuz mu
Arvenveannesi Deletedmom9885 benim de son adet tarihime göre 5+2 heyecandan doktoruma haftamı bile soramadım. Minnacık bir kese işaretledi ama perşembeyi beklicem nasipse🙏☺️❤️ Umarım mercimeklerimizi sağlıkla büyütürüz☺️🌸
Arass20 Deletedmom9885 yaaa benimde 2 gebelik ogrenir ogrenmez indirdim tekrar programı 6+6 kalp atisinida duydum hayırlısı bakalım hepimizin hakkında
Yildizparlak Birminikcivciv sizin galiba bugün doktor kontrolünüz.vardi sonucu söyler.misiniz inşallah görürsünüz bebeğinizi
biranneadayiyim Deletedmom9885 canım gittin mi doktora. Kese bebek yada kalp sesi duydunuz mu. Sonradan hayal kırıklığı yaşama diue diyorum. Biliyosun bazıları kötü sonuclaniyor insanın hevesu kursağında kalıyor bende 8 haftalık ilk gebelik ve ilk muayeneye gittim kalp atışı yoktu yıkıldım resmen oyuzden böyle bir yorum yaptım kusura bakma nolur
Yildizparlak Birminikcivciv ya ablacım Allah aşkına doktor sana ne dedi sen bu kadar evhamlanmissin senin bu stresin bana yansıdı ya bende dünden beri acaba benimde bos.mu diyorum bak ben 2 senelik evliyim hiç cocugum.yok 1 kimyasal 1 dış gebelik 16 ay sonra gelen hamilelik haberim.ilk kez kese gördüm.mutlu.oldum ama sen böyle sürekli evhamlı düşünüp yazınca 2 olumsuz gebelikten sonra.kesin bu da boş diyorum.dundenn.beri herşeyi Allah’a teslim et o herşeyin en hayırlısını verir lütfen kusura bakma.bunu söylediğim.icin ama bende üzüntüden dünden beri konuşmuyorum.yemiyorum.allaha sığın o yardım edebilir anca bize inşallah ikimizde sağ salim kucaklarimiza alırız
Minikbebegim23 Birminikcivciv canım kanaman durdumu durumun nasıl agrın yoktur inşallah Allah seni sevindirsin inşallah
Deletedmom9885 Doktora bu hafta içi gidebileceğim inşallah 😊 heyecanla bekliyorum bebeği de keseyide görmeyi 🙈
Arvenveannesi Yildizparlak canım merhaba ☺️ Senin postunuda görmüştüm az önce. Gülümsettin beni🌸☺️ Öncelikle gebeliğini tebrik ederim. Allahım inşallah sağlıkla karnında büyütmeyi sonrda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🏻💕 ben de son adet tarihime göre 5+1 deyim🐣 öncesinde ben de bir kürtaj yaşadım ama inan moralimi hiç bozmuyorum. Buraya bende çok sık girip okuyorum haklısın insan tedirgin de oluyor. Ama güzel düşünelim allahım en iyisni bilir dediğin gibi. Ben de gittim doktora henüz benim bir kesem bile yok minnacık bir işaretleme yaptı doktorum perşembe tekrar gidicem nasipse🤲🏻🌸 bu süreçler hemen olmuyor maalesefki beklemek durumundayız. Allahım güzel haberler almayı nasip etsin bzilere 🙏🤲🏻🌸💕
Kbr01- Bende 5*4 te kese göremedik ne alttan ne karından Çarşamba’ gidicem inşallah görürüm 5+4 te beta 1844 dü
Kbr01- Yildizparlak keseyi göremedik dün tekrar verdim beta hcg 3110 çıktı bugün doktor çağırdı bakalım inşallah görürüm
Yildizparlak Arvenveannesi amin canım benim.2 düşüğüm.var inanın çocuk yüzünden delirmek uzereydim.kendi kendime.konusuyordum.resmen şimdi yeni tuttu ama ne bileyim.onun stresi bana yansıdı o kadar pozitif düşünüyorken dünden beri boş gebelik diyip üzülüyorum 28 inde olan kontrolüm için nasıl erkene alıp gitsem diyorum ve üstelik benim ne hamilelik öncesi ne de şuan hiç bir belirtim.yok ben ondan daha fazla strese girdim yaaa
Yildizparlak Arvenveannesi valla bana kese var diyince agladim.ne haftasını ne bebeği sordum.direk.zaten.tuttu bu sefer sevincine.kapilmisim.bende pazartesi gitmiştim.5+3 du o zman şimdi 6+2 oldum.kan pıhtısı da var sabah ecopirin akşam.oksapar iğne ama olsun yeter ki sağ salim alayım kucağıma Rabbimden gelecek.her şeye razıyım inanin
Arvenveannesi Yildizparlak hiç üzülme canım. Herkeste belirtisi olucak diye bişi yok. Bünye meselesi birazda . Ben burdan bir sürü yorum okuyorum 9 ay boyunca belirti yaşamayan. İnşallah güzel olucak kalbini ferah tut sen 🌸🙏 hepimiz heyecanla ve mecburen bekliyoruz. Sen de bunun bilincindesin canım🙏 O yüzden hiç aldırma buradaki olumsuzluklara🥰
Nuriay Yildizparlak yok yok korkmayin herkeste ayni sey olmuyor. O hanimada kizmayin. Oda kayiplar yasamis he rhalde o yuzden evhamlaniyor . Bende baya kayip yasadim 2 tane sonra oglum oldu simdi yine gebeyim. Ve 5 haftalik bugun doktora gitdim ysten gozukmedi.ha birde ben emziriyorum. Neyse usten gozukmedi altdan bakti kadin mercimek kadar bisey gordum dedi ama gebelik var diyemem. Dedi gebelik testlerimi gorseniz kabak gibi hamileyim. Sadece ben emzirdigimden dolayi gec yumrurtladigimi dusunuyorum 5 haftalik ama gelisim 4 hafta falan dir mutlaka o yuzden o kadar kucuk.sonucta bisey gordu ve dis gebelik korkum gitdi en azindan. Suan umutsuz degilim esimle bu cocugu cok istoyoruz Rabbim nasip etsin herkeze. Doktorum 10 gun sonra tekrar bakalim dedi. Bende sordum kac kiza burdada 5 6 haftalik gozukmeyib direk 7 haftada kalp atisiyla beraber gormusler . Yani bende kese bile gozukmedi ama umutsuz ve mutsuz degilim. Oglum olmadan oncede oyleydim hic umutsuzluga kapilmadim ve bir kere bile isyan etmedim. Hep dua etdim lutfen sizde kendinizi uzmeyin bakin burda birsuru kadin yaziyor iste kocam beni aldatiyor ve s ben asla girip okumuyorum. Ister istemez piskolojim bozuluyor. Senide anliyorum. Ama stres gecirme ve randevuyu erkene alma. Doktor ne zaman dediyse o zaman git.1 gun un bile farki ola bilir. Kafani baska seylerle meskul et dua et sadaka çikar bebegin icin. Sadaka gelecek olan bela lara karsi kalkan olur in sə Allah. Yani korkma . Allah ne yazdiysa o olur.
Arvenveannesi Yildizparlak benim ultrason görüntüm de seninkine çok benziyordu biliyo musun ☺️🐣 5+1 de yani dün gitmiştim. Bekleyelim canım birbirimize güzel haberlerimizi verelim inşallah dua edelim🤲🏻💕🙏
Yildizparlak Arvenveannesi öyle mi hayirlisi herşeyin inşallah canım sende keseyi gördün galiba ne zman kontrolün hayırlısıyla
Yildizparlak Arvenveannesi ayın 28 inde benim.kontrolum.gidecektim.o bayanın yüzünden ama düşünüyorum da şimdi giderim.gormem.uzulurum.en iyisi biraz daha büyüsün çoğunluk kalp atışını 6.inci haftanın sonunda 7 de ve 8 de duyuyor ayın 28 inde benimde 7+3 olacak nasip olursa o zaman baktiririm inşallah tabi dayanabilirsem.
Arvenveannesi Yildizparlak inşallah canım🙏 Perşembe günü tekrar gidicem nasip olursa 5+6 oluyor. Benim umudum kesemi biraz daha büyük görmek ☺️ Dediğin gibi çok erken bu haftalar. Bence de daha erken gitme zaten. Daha çok stres olursun. İnşallah görürsün ve duyarsın bebeğinin kalp atışlarını canım🤲🏻🌸