Esra_G Ben de kız olursa erva düşünüyorum. Ama tek başına erva çok mu yalnız kalıyor bi türlü karar veremedim :/
ozomom Esra_G ben de Zeynep ismini çok istiyordum herkes ikinci bir isim daha koy dedi, Zeynep çok fazla olduğu için 😂 Erva tek başına da gayet güzel bence 🤗