Selam kızlar ben oğluşumun bütün eksiklerini tamamladım Allaha şükür Allah annemden babamdan razı olsun 1 lira para vermedik herseyini aldılar. Şuan evim 1+1 bütün eşyaları Yatak odasına koydum yürüyecek yer yok. Bebeğin çamaşırları ne zaman yıkanıp ütülenir. Şuan 29+2 deyiz. Şimdi yapsam çok erken değil mi siz ne zaman başladınız 😕