Elfs Melekaktan 25 haftalığım henüz öyle bir durum olmadı sizin kaçıncı hafta? Bir yerde okumuştum bu haftalarda oluyormuş doğumdan sonra dökülüyormuş.
4858 Melekaktan yaaa benimde malesef çok sinir oluyorum🤦🏻♀️ doktora göbeğimi açmaya utanıyorum valla😁 inşallah doğumdan sonra dökülür o zamana kadar da daha fazla tüylenmez😟
LawyerEce Melekaktan 3 4 tek çıkıyor benim hormonlarla alakalı sanırım. Rahatsız etmiyor diye almadım doğumdan sonra dökülürse bakalım..
mercimegin_annesiii Melekaktan bu ben tüylendim kıllarım daha siyah oldu normalde ayva tüyü gibiydi şimdi baya belirgin tüylendim 😏
Cocolingo Melekaktan benim 20. haftaya doğru tüylendi , hiç bişey yoktu ayva tüyü şeklinde şuan, doktorum sakın alma doğumdan sonra dökülecek alırsan kalınlaşır daha köklü çıkar dedi 🌸
Elif5561 Cocolingo ay ben onu yaptım ve gerçekten aşırı arttı hazır kağıt ağdayı bi yapıştırdım o da göbek deliğime denk gelmiş hem çekerken çok acıdı hemde tüylerim çok arttı😅
Esrayprk Ya bende 13 haftalıgım fakat bendede baya kıllanma var normalde koyu olmayan kıllarım koyulaştı göbegimin orası filan doktora giderken alıyorum valla utancımdan
Rabis98 Esrayprk pardon neyle alıyosunuz acaba benimde siyah ve belirgin ağda dedim doktorum erken doğum riski olur yapma dedi kararsız kaldımda
Esrayprk Rabis98 mecbur jiletle alıyorum ama biraz ilerleyimce agdaya geçicem kuaförde aldırıyordum normalde ama benimde düşük riskim oldugu için şu zamanlarda jiletle alıyorum
mirage333 Rabis98 ben agda ile aliyorum göbegim. Doktoruma sordum alabilirsin hicbir sorun olmaz dedi
3oglanannesi Melekaktan ilk gebelikte oldu dra sordum erkek bebek te okuyor dedi 40 günde döküldü doğumdan sonra ikinci gebelik şuan yine aynı oldu hatta direk aha buda erkek dedim doğru çıktı 😁 doğumdan sonra eski haline dönüyor almayın sadece sakın
Bsra-tasan06 Melekaktan ay benim maalesef :( göbek ve omuzlarımda genelde heryerimde tüylenme oldu inşallah dökülür ya
3oglanannesi Esrayprk aldığınız için olmuş olabilir varolanların koyulaşması harici karnın geneline yayılan tüylenme bu dediğim bana da dr dedi erkek bebek te görülür sadece diye arkadaşım da kız hamşleydi bişey yoktu hiç karnında