Gizmoo 2022bebeki kesinlikle ama sanırım senin test kromozom testi değil. Embriyonun genetik testi o baya pahalı oluyor diye biliyorum. Doktorun kim ?
2022bebeki Gizmoo evet sonradan hatirladim dondurmadan önce gönderilecek embriyo genetiğinden bahsetti hemşire hanim. Prof. Bülent Berker e gidiyorum.
Gizmoo Boniboncuk doktoru aradım devletin testini kabul etmiyormuş. Mecbur dediği yerde yaptıracağım.
Boniboncuk Gizmoo aaa neden ? Bende kontrole ozele gidiyordum. Ama testi devlette yaptırdım maliyetli diye Çogu zaten aynı laboratuvar ile çalışıyor
Gizmoo Boniboncuk devlette uzun sürede çıkıyor bize hemen lazım dedi. Bi laboratuvar önerdi 1000 TL fiyat yapacak bir şey yok sanırım.
babynil @Gizmoo canm ankarada yasiomussun gazi hastanesi tup bebek bolumune gitmeni oneririm. Ismail guler var netten de bak istersen cok basarili onunla bir yol cizersiniz
Gizmoo babynil teşekkür ederim canım doktorumla yolumuzu çizdik. Önceden 2 başarısız denemem olduğu için baya araştırma yapıp bı doktora karar verdim. İnşallah güzel sonuç alırız
Boniboncuk Gizmoo anladım canım süreden dolayı demiştir aynen 45 gunde çıkar dıyorlar 20 günü buluyor çıkması
Leylasiva21 Gizmoo ben Dicle üniversitesi tıp fakültesi hastanesi yaptım. Boşuna o kadar para verme derim
2022bebeki Gizmoo Çok memnunum gerçekten doktordan öte yakınlığı sıcaklığı ❤️ Allah razı olsun sizin de rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın