Bnde aynı riski taşıyorum yarın 23 haftalik olacağım, pembe leke geldi hastaneye gittigim de acilmam olduğunu söyledi doktor,progestan fitilini kullanıyorum çarşamba günü kontrolüm var inşallah ilacın etkisi olmuştur 🙏 başımıza bu olay geldiğinde sadece bu sorun kendimiz de sanıyoruz ama herkeste olan birşey yapmamız gereken tek şey allah’a sığınmak biz bir sınavın içerisindeyiz ama atlatacağız inşallah bu süreci moralini yüksek tutmaya çalış sadece