Mahidevrann Adetimin 8.günündeyim pco var ovülasyon testim normalde cok koyu cıkmasada test cizgisi hep belirgin cıkardı iki gündür test cizgisi belli bile değil acaba test mi bozuk yoksa normal bsey mi buu ? https://imgyukle.com/i/Erqx2o
La_Liberte Mahidevrann benim de öyle çıkmıştı hatta ben de aynı postu açmıştım ☺️ Olabiliyor böyle herhangi bir sıkıntı yok içinizi ferah tutun, sabırla bekleyin 😊🙏🏻 Yumurtlama gününüz geldiğinde bir anda bile koyulaşabilir.
Mahidevrann La_Liberte şeffaf akıntım ve karın kasık sancımda var o yüzden yaptım aslında ama bakalım devam ediyim😊
Mahidevrann La_Liberte dünde aynıydı test hatta ondan onceki günde böyleydi anlayamadım ilk defa başıma geliyor😬
superstar_00 Mahidevrann benimki de silik çıkmıştı banyonun çöpüne atmıştım aradan zaman gecti gidip baktim netleşmişti bundan dolayi sordum
Mahidevrann superstar_00 10 dk sonra koyulaşmasının bi anlamı yok ki. Önemli olan o. Dakika içinde koyulaşması
superstar_00 Mahidevrann ovülasyon testi tam olarak ne bilmiyorum ben gebelik testi diye düşünüp yorum yaptım
superstar_00 Mahidevrann ben gebelik testi sandım silik çıkan cizgi sonradan netlesiyor gebelik testi için yazdim ovülasyon testi hakkında bilgim yok kusura kalmayın