Ysmemr 26 haftalık hamileyim bugün dururken kanal tedavisi dişim kırıldı sadece kökü kalmış şekilde daha önceden doktor da oraya kaplama yapmamız gerekebilir demisti ama ben doğum sonrasını bekliyordum şimdi ne olacak ağrı sızı yapar mı bide doktor tekrar ne yapacak aksi gibi bugün de pazar ozel yerler kapalı içim içimi yiyor 😕
HEY03D Ysmemr ikinci trimester da yapılıyor diş tedavileri, benim diş tellerim vardı bir kanal yaptırdım ki dişin 4 kökü vardı, 50 dakika felan uğraştı doktor. Bir tane de dolgu yaptırdım. Kadın doğum doktoru da izin vermişti zaten
LawyerEce Ysmemr Benimde kanal tedavisi yapılan dişim daha sonradan kırılmıştı kendisinin kökü duruyordu yemek yerken batışıyordu. En son çare diş çekimi olabilir bilemiyorum. 3 ayın öncesine diş tedavisini reddediyorlar normalde ama istersen bir gidip sor 6 aylıksın sanırım belki bir tedavi yapabilirler ağrın olursa da bir şey yaparlar.