Kan tahlili yaptırmalısınız. Enfeksiyon varsa antibiyotik de verebiliyorlar ya da puhtılaşma varsa (d-dimer değeri yüksekse) kan sulandırıcı da kullanmanız gerekir. Genelde bebeğe bir zararı olmuyor. Ama pıhtılaşma varsa ve kan sulandırıcı kullanmazsan zararı olabilir. Bende pıhtılaşma olmadı ama enfeksiyonum yüksek olduğu için antibiyotik verdiler onu kullandım geçti çok şükür.