_didemcee sadece ilk 2 ay dikiş ten dolayı çekince oluyor ondan sonra hiç bir sıkıntı yaşamadım açıkçası doğumun her türlüsü zor bence hepsinin kendine göre zorlukları var ben normal doğumda hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür ki şuan tekrar normal istiyorum