Acee ilk gebeliğinizde de aynı durumu yaşadıysanız ve açılmanız varsa bence ayın 1’ini beklemeden doktora gidin. Haftanız daha çok erken, önlem alınması gerekn bir durum olabilir riske atmamak lazım. 32. Haftamda aşağı baskı hissederek doktoruma gittim açılmam olmamasına rağmen her ihtimale karşı progestan fitil kullandırdı bana, ciğer geliştirici iğne yapıldı. Mutlaka doktora gidin bence umarım hiçbir aksilik yoktur