Beste-m Allah’ım hepimizin kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰 kızlarıma kavuşuyorum 👩❤️👩🤰🏼duygu doluyum heyecanım hiç bitmiyor zaten 🤗
melekmommm Beste-m Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin canım🤗🧿. Bana da dua eder misin bende anne olma duygusunu tadayım 🥰
MMeltemmm Benimde yarın suni sancıyla dogum olucak degisik duygular icindeyim rabbim herkesin yardımcısı olsun insallah
ikizannesiii Beste-m Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kaç haftalık oldunuz peki 🙂
ikizannesiii Beste-m Bende 36+4 heyecan giderek artıyor. Doğum sancısını beklemeden mi alacak doktorunuz
Beste-m ikizannesiii Aynen canım 38 de alıyorlar ya ikizleri Allah’ım sanada kucağını almayı nasip etsin inşallah sağ salim🙏