Bende 1,5 aydır kullanıyorum hemde günde üç kez. Karın sertleşmemden dolayı verdi doktor. Kullandığımdan beri ishalim ama sadece sabah çıkıyorum sonra olmuyo şiddetli değil. Kabız olmaktan iyidir valla ayrıca bi dozunu bile içmesem hemen farkediyo ağrılarım artıyo bence aksatmayın sizde