Alaturka_ 31+2 yim şu an ve hala prilama devam ediyorum. 28-28. Haftalarda hafifledi ama ilaç almadığımda yine bulantı ve istifra oluyor. 5. Hafta başlamıştı benim ve 18.-19. Haftaya kadar günde 10 kez istifra ediyordun. İlaç almazsam 20 yi buluyordu. Benim bünyemle alakalı bu herkeste farklı olabilir tabi. İnşallah bir an önce geçer siz de rahat edersiniz.