Kebelekim Kızlar Mersin’de hamiş olup şehir hastanesinde doktor öneriniz var mı acaba doğumuda orda yapmayı düşünüyorum Allah izin verirse
Kebelekim dml33 bide sıra bulabilsem canım varya başar dolmuşla murat sağune iyi diyorlar ama başar biraz sinirli bir doktormuş sanırım 🤦🏻♀️ özele gidiyorum genelde ama doktorumu sabitlemek istiyorum
dml33 Kebelekim 3 çocuğunuda murat sagunde doğurmuştu arkadasta ole demisti yani cok memnunm falan diyodu devlette skinti.biraz randevu işi bide doktor iyise
Kebelekim Selindrellaa bilmiyorum ki canım ya ama Googledan arama yap ismiyle zaten yorumlardada çıkıyor gidenler bilgi vermiş