Sym65 Merhaba, bende ilk doğumumu hiç acilmam ve sancım olmadan suyum gelmesi sebebiyle 39+4de suni sancı ile yaptım. Normal sancı nedir bilmiyorum ama suni de öyle öldüm bittim değildi. Tabi bana konuşmak kolay 4cm acilmam olunca doktorumun önerisi ile süreci daha az travmatik hale getirmek için epidural aldım. İyi ki almışım vallahi çok büyük konfor. Herşey yolunda ise suni+epidurel için doktorunuz ile konuşabilirsiniz. Sezeryan da öcü değil hele ki günümüz teknolojisinde.