babymoomss bu yüzden çok takmamaya çalış akışına bırak hiç unmadın bi anda olur ben tam yeni çocuk düşünmeye başladım sıra doktora gitim ama ön hazırlık için vitamin ilaç verdi ki o zaman da 2 haftalık hamileymişim kana bakalım istersen dedi kanın düşükmü diye kana ve iğneye fabim oldu için istemedim yapsaydım çıkacakmış ama hayırlısı demeki kendim evde öğrenmek ile olacakmış yorumlara baktım kan vereceğim yazmışsın elinde test varsa ilk onu yap ben akşam yaptım 2 tane ard arda çıktı hemen inşallah çıkar istedin gibi gönlünce olur zorlu bi yolculuk ama şimdiden diyim😅 yolun başındayım be iştah kaldı ne bişi hiçbir kokuya gelemiyorum şuan yemek yiyemiyorum şimdiden özledim yemek yemeyi rahatlımı inşallah sende bu durumu yaşamasan hayırlı bi zamanda güzel hamilelik geçirirsin😘🥰😅