Kızlar 32+2deyim. Geçen hafta yerimde duramıyordum enerji patlaması yaşıyordum. yeni haftya girdiğimden beri kolumu kıpırdatamıyorum resmen etlerim dökülüyor. Tüm takviyelerimi düzenli alıyorum. 24. Haftada tekrar test yaptırmıştım kansızlık vs. Yoktu. Şimdi oluşmuş olabilri mi demir ilacımıda aksatmıyorum. Sizde durumlar nasıl ?