Eymensmom35 Zeyno88 benimde öyle 1.trimestir bitiyor insallah geçer hep temizleme özen gösteriyorum cinsiyet nedir birde derler ya kız çocuk annenin güzelliğini alır anneyi çirkinleştirir diye☺️
guzelbebegimmmmm Zeyno88 ilk aydan son aya kadar her gün düzenli çıkıyor. Yıldım bıraktım artık. Doğum olmasını bekliyorum geçsin diye
angelicaa irmk02 22+3 de sivilce problemim devam ediyor valla :( Kimyasal kullanmak istemiyorum ama hamileler için öneri vardır belki, bekleyeyim ben de burda
seri4270 irmk02 valla benim geçmedi bir tane sivilce bile çıkmazdı bende hamile kaldıktan sonra hep tarla gibi oldu 34. Haftadayız
irmk02 Benimde İlk trimestır da çok oluyodu sonra geçti. Yağlı şeyler fazla yeme, istiyosan limon kullan ,sodayla yıka
Cotanakk Benim dermatolog önerisiyle kullandığım bir tek krem oldu o da azelderm adlı krem eczanede satılıyor hamilelikte kullanılan tek krem bu sanırım