lllllg merhaba. Benim ikili testim üçlü testim tertemiz çıktı. Radyoloji bolumune de gittim ense ölçümü falan yapıldı bebek sağlıklı dedi. 24. Haftada perinatolojiye gittim (ki bence sağlıklı gebeler de gitmeli) bebeğime yaşamla bağdaşmayan bir hastalık teşhisi konuldu (trizomi18) ve bu hastalık gebeliğin 10. Haftasından itibaren ultrasonda görülebilen bir hastalikmis tabiki hayatımın en şanssız donemindeydim en kotu doktora denk gelmiştim. Perinatoloji bölümüne doktorum beni kendisi yönlendirmedi ben kendi isteğimle gittim çünkü suyum fazlaydı sadece ultrasonda görülen buydu ama ben yinede içim rahat etsin diye gitmiştim ve hayatımın şokunu yaşamıştım. Doktorum su fazlaligina çok normal bişey olmaz demişti 😔. Yani uzun lafın kısası bütün gebeler mutlaka gitmeli ya özel ya devlet mutlaka…..