Kumsalsmom 31+2 Haftadayım sanki adet olacakmışım ama olamıyormuşum gibi hafiften ağrı var dünden beri ara ara sizde de oluyor mu yada olmuş muydu böyle bişey bilenler yardımcı olabilir mi kızlar
lllllg Kumsalsmom ben bunu yaşadım hemde iki kez çok belirgin doktoruna sordum….böyle birşey yaşadığın anda dinlenmeye geç hemen dedi..kanama,su gelmesi agrinin fazlalığı ve devamı olmadığı sürece problem yok..
Fadmet Kumsalsmom ben de 31+2 yim arada aynen dediğiniz gibi oluyor. Hatta dün akşam epey bi korktum hem belimden hem karnımdan adet sancısı girdi, dinlenince geçti. Dün biraz fazla yorulmuştum sanırım ondan oldu. Haftaya da kontrolüm var sorucam doktoruma
CerenArslan1 Kumsalsmom bende de olmuştu yani ara ara oluyor yalancı sancılar ama bir doktora görün beni nst ye bağladılar hafif bir sancı çıktı
Kumsalsmom CerenArslan1 Fadmet Sevilay_Demir lllllg Bende bilmediğim için biraz endişelendim açıkçası kızlar teşekkür ederim öneri ve fikirleriniz için çok sağolun 🙏🏻