Herkese merhaba 36. Haftama girdim ama iki gündür belimde kasıklarımda adet sancılarım var ilk gebeliğim biraz korkuyorum bir problem mi var yoksa bebek kendini doğuma mı hazırlıyor diye. Çevremdekiler normal diyorlar ama ben acıya dayanamıyorum çok fazla şiddetli eğer birkaç gün sonra geçmez ise doktora gideceğim bu durumu yaşayanlar varmı varsa eğer ne yapmam gerektiği hakkında yardımcı olurmusunuz.🙂