Benzer postu daha öncede açmıştım merak ediyorum yardımcı olun kızlar 38 haftamdayım hiç açılmam yok çatı muayenesinde çok dar oldugu pelvik kemiğiminde normal doğuma uygun olmadığı söylendi bebeğin omzu yada başı takılabilir çok sıkıntılı geçer dedi doktor öyle dedikten sonra korktum tabi sezaryan için gün aldım şuan biraz sancılarım var normalide çok istiyordum benzer durumu yaşıyan varmı