Kızlar bebeğin kafasını ayaklarını vs yani karnimizda nasıl yattigini anlamanın bı yolu var mı ben 33 haftalık oldum anlamıyorum daha karnım da çok yok kimse inanmıyor 33 haftalık olduğuma. Birde bebeğim baştan beri hep bir hafta geride çıkıyor ultrason takibinde