Merhabalar arkadaşlar yaklaşık bir iki haftadır sabahları mide bulantısı yaşıyordum ama ihtimal vermedim çünkü aynı süredir de soğuk algınlığım vardı fakat iki gün önce test yapayım dedim ikinci çizgim belirgin şekilde ama silik bir görünümdeydi reglime bir gün vardı ama aynı zamanda gecikmede olabiliyor diye bekliyordum ikinciyi çizgiyi gördükten sonra tekrar iki defa daha test yaptım aynı şekilde çıktı. Akşamında kan testi vermeye gittik Beta sonucum 375.28 çıktı suan pozitif ama pazartesi kadın doğuma görünün umut vermek istemeyiz dediler. Yarın sabah doktor randevum var Allah’ımın izniyle insallah doğrudur. Ne olur dua edin ♥️♥️