kahvesever__ 505050 29 haftama girdim cuma günü 1 buçuk gün hareket etmedi ödüm patladı normal miş megersem şuan hissediyorum hareketlerini her gün hissediyorum
0ayse0_nur 505050 ben ikizim 29+0 1 haftayı gecgindir hiç yok nerdeyse bebeğin pozisyonundan dolayı olduğunu soyledi doktorum gayet normal dedi 😏 nekadar doğal olsada canım skliyo
dygacng 505050 28+5 deyim hergün hissediyorım ama bigün daha az 4-5 kere böyle narin narin derinden bigün daha cok 9-10 kere ve güçlü inşallah normaldir
Burcusenkoc 505050 30 dan sonra düzene giriyor canım tabi korku oluyor hareket etmeyince ama içini ferah tut
505050 0ayse0_nur ya işte bende 2 kere düşuk yaptım bundan önce o yüzden acayip korkuyorum herşeyden tedirgin oluyorum🥲
505050 dygacng bnde normalde 28 e grince hissediyordum hergun ama bugün sanki hafiften hareket etti gbi tam anlamadım ama başka yok
0ayse0_nur 505050 ay evet o tedirginlik çok kötü sen tatlı ye sola yat biraz azda olsa hissetmem yeter zaten öyle olmazsa da ben denedim sırt üstü hafif yat karnına filas tut ozaman hareket ediyo tepki veriyor banada burda bı bayan demişti 🤣
dygacng 505050 bizim cok hareketli oldugumız günlerde sanki bebişler daha az hareket ediyo içimizi ferah tutmak lazım tatlı bişeyler yiyip dinlenmeye cekilin inşallah ufaklık ben bırdayım der merakta bırakmaz annesini 😊