Kizlar ikinci gebeliğim 18. Haftadayim hala hareket hissetmiyorum yani hissedip hissetmediğini bilmiyorum gaz mi bebek mi falan hiç emin olamiyorum normalde ikincide daha çabuk hissedilir diyorlar burda da okuyorum hep hissetmiş millet bu haftalarda bende niye böyle bilmiyorum normalde asla kafama takan biri değilim ama farkında olmadan çok etkiliyor beni rüyalarımda bebeğimi kaybettiğimi falan görüyorum kötü bı şey olsa Allah korusun kanama falan olurdu demi benim gibi ikinci olup hala hissetmeuen var mı