FusunF Anneler yenidoğan bebeklerinizi nasıl yatırıyorsunuz mesela 2.5 saate bir kaldırıyorsam 2.5 saat aynı pozisyonda uyumasında sakinca var mıdır uyanınca bidaha uyuyunca başka yöne yatırıyorum ama aklıma takıldı
Melek141120 Canım ben mesela anne yanı beşik olduğu için bütün gece bana dönük uyutuyorum bazen süt çıkarıyor her an görebilmek için. Gece sağına yatmış oluyor. Gündüz de soluna yatırıyorum uyanık olunca düz koyuyorum.