NURELLA23 Merhaba kızlar doktor suyun fazla dedi 25 olması lazimken benim 28 mis , şeker testi istedi şekerden olabilir yada çocuk yutkunamıyor olabilir dedi ama benim ayrıntıli ultrasyonum güzel gelmişti çok tedirgin oldum benim gibi suyu fazla olan varmı?
Vldnshn1 NURELLA23 Ay benim suyun üst sınırda çıktı 23 haftalıkken doktorum yutkunmasam hiç demedi detaylıda temiz çıktı bana da şeker dediler şeker testi yaptırdım şekerim de çıkmadı çocuk çok fazla idrar yaptığı için su miktarı çoğalıyormuş çok idrarı da şekere bağlıyorlar açıkçası ben artık umursamıyorum çünkü bebeğim sağlıklı Allah’a bin şükür 2 hafta önde gidiyor aynı şeyleri kuzenime dediler çocuk doğdu bir tane sağlık sıkıntısı çıkmadı demek ki bizde iri bebek ırsi bir durum sonuçların temizse gönlünü ferah tut ki çok gördüm burada suyum 20 haftalardayken yüksekti 30lara geldim doktor suyun ideal dedi diye bende doktorum sordum tek başına risk var mı yok en fazla erkenden doğar dedi erkenden kastı da tam 40 beklemez dedi 🤷🏻♀️
Minnosunannesi11 NURELLA23 Benim detaylı da fazla olduğu çıktı. Diyet önerdi paketli gıdalardan uzak dur vs. Detaylı ultrason ve kendi doktorum şekerden şüphelendi 24.hafta da test yapıldı şeker çıkmadı. Erken doğum olur deyip durduğu için( yaklaşık 10 haftadır fazla) o yüzden tedirginim. Bir de karnım çok sert hareketlerim kısıtlı karnım normale göre çok daha fazla kasıldığı için.
NURELLA23 @“Vldnshn1” benimde bi tanıdığım suyu fazlaydı gayet sağlıklı bi bebisi oldu hemde su fazla olmasına rağmen doğmak bilmedi , ama korktum ben açıkçası doktorlar öyle deyince inşallah sağlıklı bi şekilde doğar
NURELLA23 @"Minnosunannesi11″ayni sorun bendede var karnım büyük ve belim agriyor ama bu zamana kadar hep idealdi su ilk drfa fazla dediler