Ozge-Can 20 gün oldu sezeryan oldum. Mecburi sebeblerden genel anesteziyle oldu. Şimdiden bol su içmenizi öneririm. Sonrasında meyve suyu ve bisküviye izin veriliyor. Bir süre sıvı tüketmek kabızlık için en iyisi. Arkadasın dediği gibi narkozun atılması için 3ü bir arada kahveler çok iyi. Birde sütün cabucak gelmesi için bol sıvı. Ben dut kurusu üzüm incir üçünü komposto yaptım suyu çok iyi oldu. Rezene tohumu çayı sıcak içilirse soguk olunca uyku yapıyor çünkü çok iyi. Tane kimyon çayı gaz için birebir. Ameliyathane soguk oldugu için ister istemez gaz oluyor ve o gaz cıkmadan taburcu etmiyorlar. Bol bol yürüyün. Birde kanama için yandan yırtıp atmalı külot şeklinde hasta bezleri var kesinlikle cantada olması gerekli.