neslican0644 Ilkmeyvem marka bu değil ama buna benzer kullandım ilk kızımda. Priark yatak benim için en mantıklısı geliyor. Şimdi 2.kızım oldu onada kullanıyorum aynısını. 2yaşa kadar yattı sonra oda yaptım kızıma
Ilkmeyvem neslican0644 marka diğer markalara göre bir tık yüksek hemen oda yapmayacağım için bana da kullanışlı geldi teşekkür ederim ☺️
ESEN_VELI12345 O kadar çok aradım ki bulamadım aslında fiyatlar baya pahaliydi en son ahşap besik aldık kurumu biz yalpacaz çok aradım bulamadım ailede destek olmayınca mecbur iş kendinize düşüyor
Ilkmeyvem ESEN_VELI12345 çok haklısın ahşap beşiklere de baktım ama bunu arabamızla aile büyüklerine yatılı gidersek taşıma bakımından cazip geldi