Meraba 6.haftadayım dün doktora gittim cok iyi dedi doktorum kalktım bugun sabah biraz gecti ıslaklık hissettim vajınamda bi sildim kahverengimsi bi şey sulu boyle tamamen sildim 1 sat sonra sildigim de peceteyle gene siliyim dedim cok azcık geldi gene acile gitmelimiyim kızlar yoksa yaşayan oldumu bu şekilde yardımcı olabılırmısıniz cok korkuyorm fotograf atmak ıstedım ama mideniz bulanır dıe acıkcası atmadım