Canım bende 7 haftalık tan 12 haftalık olana kadar düşük tehlikesi ve lekelenme yüzünden progestan kullandım kese etrafında kanama alanı vardı 12 haftalık kontrolde doktor kanama alanının geçtiğini ilacı bırakmamı söyledi bende bıraktım sonra 15 haftalıkken birden bire kanama başladı hemde leke gibi değil üç tane ped anında dolacak şekildeydi doktora gittim allahtan bebeğime bişey olmadı üç gün hastanede yattım tekrardan kanama alanım olduğu için bu sefer durum daha riskli olduğu için progestan fitili ve sürekli yatak istirahi yapmamı söyledi doktorum. Yani uzun lafın kısası geçti demeyle geçmiyor her zaman dikkat etmelisin ne zaman ne olacağı belli olmuyor bi anda herşey tepetaklak geliveriyo. Hiçbirşey bebeğinden önemli değil.