Cereniiimmmm Bugün 37 haftalık olduk fakat dün bugün hareketlerinde azalma hissediyorum ne yapmam gerekiyor
ebruu19 Cereniiimmmm doktoruna gitmen gerekiyor tabiki..benm doktorum hareketlerinde azalma hissedersen hemen haberim olsun demişti..
ozomom Cereniiimmmm ben 37.hafta kontrolüne gittiğimde bebek hareketlerini hissetmezsen mutlaka gel dedi doktorum
isimsizhesap Cereniiimmmm Çikolata ye soluna doğru yat bekle 5 10 dk biraz da dürt bakalım normal aslında ama bende 37+5 im haraketleri hiç azalmadı bebekten bebeğe değişiyor tabi korkutmasın seni
isimsizhesap 505050 bişeye üzülüp stres yaptıysanız da normaldir ama tatlı şeyler yiyin solunuza yatıp dürtün biraz normaldir bence de 7 aylık olmuşsunuz artık ☺️